ברק יצחקי הודי

ברק יצחקי נפרד מהמגרשיםחלוץ מכבי תל אביב אשר סבל מפציעות רבות בשנים האחרונות הודיע כי החליט לסיים את הקריירה בגיל 33כעת הוא יצטרף לצוות הניהולי. יצחקי החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשקלון אך את רוב הקריירה המקצוענית שלו עשה בקבוצת ביתר ירושלים שם קיבל ההכרה כשחקן מהשורה הראשונה בכדורגל הישראלי של תקופתו.


ברק יצחקי חתם במכבי ת א אני מודע לציפיות

ברק יצחקי יכניס רוח חדשה ואנרגיות טובות אמרו בקבוצה אחרי אימון הבכורה של יצחקי אם הוחלט על הצעד הזה של עזיבת ואן לוון כנראה שלא היתה ברירה אחרת.

ברק יצחקי הודי. הוא גם לא בישל. הצגהציגי את הפרופילים של אנשים בשם ברק יצחקי. יצחקי ישמש כמנהל טכני יעבוד לצידו של המנכל בן מנספורד ויעזור לבנות את.

מכבי תל אביב נערכת למשחק הראשון של חלוץ העבר על הקווים ב-1730 מול קש. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Media in category Barak Yitzhaki The following 4 files are in this category out of 4 total.

ברק יצחקי עמד הערב שבת על הקווים לראשונה בקריירה שלו וראה את מכבי תל אביב מנצחת 13 את עירוני קריית שמונה בחוץ אבל לטענתו הוא לא מתכוון להישאר בתפקידו החדש הרבה זמן. Join Facebook to connect with ברק יצחקי and others you may know. אמנם ברק יצחקי כבר לא שחקן פעיל אוטוטו שנה מאז שעבר לצד הניהולי במכבי תל אביב אבל אשתו ספיר יודשקין-יצחקי לנצח תישאר אחת מנשות הכדורגלנים האהובות עלינו בארץ וכעת היא ממיסה אותנו עם לוק היסטרי חדש.

View the profiles of people named ברק יצחקי. ברק יצחקי לא כבש במשחק הזה. אחרי תקופת החלמה ארוכה וקשה ברק יצחקי מספר על הימים שאחרי הפציעה ההתמודדות התמיכה הרצון להחזיר לאוהדים.

אם החזרה של איביץ תתמסמס ברק יצחקי עשוי לאמן גם בדרבי. ברק יצחקי יעדר הערב שבת 1930 ספורט3 ממשחקה של מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקוה אחרי שעבר תאונה וכתוצאה ממנה. השבוע שעבר על ברק יצחקי.

סיטואציה לא נורמלית משה שיינמן נדב צנציפר לפני 15 דקות. היה קשה זה חדש לי אבל צריך להתרגל גם לדברים חדשים ולמתחים סיכם הערב שבת ברק יצחקי את הופעת הבכורה שלו על הקווים של מכבי תל אביב. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

החלוץ בן ה-33 שהצטרף למכבי תל אביב בקיץ 2010. לראשונה מאז החל עידן קרויף יעמוד במשחק הליגה הקרוב של מכבי תל אביב ישראלי על הקווים. המשחקים הגדולים של יצחקי.

בינתיים יצחקי מחכה לחזור. עם הרבה ברק. מכבי תל אביב מוכנה ללכת בכל הכוח על המאמן הסרבי אבל גם אם הקאמבק יקרום עוד וגידים ייקח עוד זמן עד שיושלם.

יצחקי בן ה-34 הצטרף למסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב לקראת המשחק מול ביתר ירושלים ואחרי מספר מילים של גורדי קרויף הטיל. המבחן בצפון החברים שבטוחים שיצליח והתפקיד שהפעם יהיה באמת זמני. ברק יצחקי הודיע היום שני על פרישה מכדורגל.

ברק יצחקי מתכונן לבכורה על הקווים. Facebook gives people the power to. 14 במאי 2018.

הצטרףהצטרפי לפייסבוק כדי להתחבר אל ברק יצחקי ואל אנשים אחרים שאולי אתה מכירה. אבל כל מי שהיה בבלומפילד באותו ערב לא ישכח את רגעי. ברק יצחקי הוא.

ברק יצחקי הודיע על החלטתו לפרוש ממשחק פעיל לאחר קריירה מקצוענית של 16 שנים והוא יצטרף להנהלת המועדון. הופעה של מה קשור אייל גולן דודו אהרון ומשה פרץ בחתונה של ברק יצחקי וספיר יודשקין בהאנגר 11 26052016. לראשונה על הקווים.


אייל גולן נזכר הילד התימני מאשקלון תודה רבה


השד מאשקלון סיפורו של ברק יצחקי כנער צעיר וואלה ספורט


ברוכיאן ברק יצחקי יעזוב כגיבור של בית ר ירושלים


קורנפיין למכבי קחו את יצחקי ב 2 5 מיליון דולר


ערוץ ליגת על חדשות Nrg התקשורת בארה ב הגול של


One מספר 1 בספורט


העבודות הטובות ביותר בעולם


ברק יצחקי עקץ לא תשמעו את אבא שלי מתראיין


ברק יצחקי או הודי או תימני


מכביסט אפליקציית האוהדים מכבי ת א 6 בינואר 2014 בדיוק לפני שנתיים ברק יצחקי מהמם את בלומפילד ומשתק את ההגנה של מכבי חיפה עם השער הכי יפה בעונה מספרת כמו בספרים


בית ר ממשיכה בחיפושים אחר חיזוק וואלה ספורט


Calameo נטו בת ים גיליון22 פברואר


ברק יצחקי ויקיפדיה


קורנפיין למכבי קחו את יצחקי ב 2 5 מיליון דולר


One מספר 1 בספורט


ברק יצחקי חתם במכבי ת א אני מודע לציפיות


One מספר 1 בספורט


שירזי להנהלת הפועל אני רוצה את ברק יצחקי


ברק יצחקי ויקיפדיה

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
Advertisement here
Advertisement here
Advertisement here